Často kladené otázky
Máte kamennú predajňu?
Žiaľ, máme len internetový obchod, ponúkaný tovar na našej stránke je dostupný na objednávku.
Máme showroom na Nádvornej 2 vo Zvolene.
Akým spôsobom je doručovaný tovar?
Tovar je doručovaný kuriérskou spoločnosťou Sovak Parcel Servise, s.r.o. ak je nie je pri tovare uvedené inak. Pri nadrozmernom tovare zasielame tento tovar nákladnou prepravou AUTO DAN s.r.o.
Je možný osobný odber tovaru uVás?
Áno, tovar je možné unás prevziať po vopred dohodnutom čase aj osobne na adrese Amisan, s.r.o. Nádvorná 2 96001 Zvolen. Pri osobnom odbere je možné platiť aj vhotovosti.
Akú mám možnosť platby?
U kuriéra vhotovosti alebo predom na predfaktúru. Pokiaľ uvediete pri objednávke do poznámky, že si želáte platbu kartou, dobierku uhradíte platobnou kartou. Pri doručení tovaru nákladnou prepravou len predom na predfaktúru.
Prečo je nutná pri nadrozmernom tovare platba na predfaktúru?
Žiaľ, nakoľko prepravca nie je kuriérska spoločnosť,tovar zákazníkom rozvážajú šoféri ‚ ktorí nie sú oprávnení prevziať hotovosť od zákazníka.
Je možné vprípade dodania tovaru nákladnou prepravou určiť si deň apribližný čas dodania?
Áno, je to možné. Po dohode sVami nájdeme pre Vás vyhovujúci termín doručenia tovaru.
Doba doručenia tovaru?
Doba dodania tovaru je uvedená pod každým produktom. Dodanie tovaru sa pohybuje od 3 – 6 týždňov, prípadne 8 týždňov pri zákazkovej výrobe, ak nie je uvedené inak. Pri tovare skladom expedujeme tovar vpriebehu 2 pracovných dní. Rovnako sa môžete informovať opresnejšom termíne dodania konkrétneho tovaru.
Zmontujete mi kadu?
Samozrejmosťou balenia kade je aj montážny návod. Samozrejme ponúkame aj službu inštalácie.
Doveziete mi tovar až do bytu / domu?
Tuto službu neponúkame. Kuriérska spoločnosť má povinnosť doručiť tovar len po prvé dvere objektu.. Rovnako šofér nákladnej prepravy nie je povinný Vám tovar vyniesť až do bytu / domu.
V prípade odstúpenie od zmluvy, na akú adresu doručiť tovar?
Tovar je potrebné doručiť poštou, kuriérskou spoločnosťou, prípadne osobne po dohode na adresu Glamours s.r.o., Saleziánska 3737/6, 010 01 Žilina, tel. 0948 070 288. Odporúčame Vám zasielku poistiť.
https://www.amisan.sk/informacie/obchodne- podmienky
Ako reklamovť tovar vprípade poškodenia prepravou?
V prípade poškodenia je potrebné spísať škodu na mieste s kuriérom a pri reklamácii postupovať podľa obchodných podmienok kuriérskej spoločnosti.
- pokiaľ neskontrolujete tovar na mieste s kuriérom, ale škodu na Vašom tovare zistíte až po prevzatí zásielky a to do 24 hodín od prevzatia tovaru, nemusíte mať žiaden strach. Náš tovar je poistený a jeho poistenie platí 24 hodín po Vašom prevzatí! Poškodenie, prosím, nafoťte a zašlite nám na email info@amisan.sk alebo nás kontaktujte na t.č.0905 2370 80. Po obdržaní reklamácie začneme podnikať všetky kroky, aby sme Vám zaslali nový tovar čo najskôr.
Nároky k neskoršiemu zisteniu tovaru poškodeného pri preprave je možné uplatniť len ak zákazník preukáže, že reklamované vady mal tovar v dobe prevzatia od dopravcu!
Dôrazne doporučujeme, aby jste si tovar po prevzatí skontrolovali do 24 hodin!!!
Aká je záruka na Váš tovar?
Záruka na náš tovar je 2 roky.